Om Joint Action og vores medarbejdere

Om Joint Action

Historie og Baggrund

 
1

2014 – Joint Action A/S

Joint Action blev stiftet i 2014 med visionen om at være tæt inde på nerven i den konsultative praksis. Missionen i joint action lå i arbejdet med og i den offentlige sektor, hvor velfærdsydelserne udviklede sig mod en mere relationel, dialogisk og borgercentreret tilgang. Udviklingen medførte en gentænkning af måden borgeren bliver mødt af det offentlige. Målet med joint action samlede sig om, at fremtidens offentlige sektor skal centreres omkring samarbejde, dialogfunderet, relationelt og systemisk arbejde med og omkring borgerne.

 
2

2017 – Joint Action Analytics

I 2017 oplevede vi, at vores kunder manglede en måde, hvorpå de kunne måle og dokumentere kvaliteten af det tværgående samarbejde. Derfor udviklede Joint Action produktet Analytics for at få dybere indsigt i samarbejdet med og omkring borgerne. Udviklingen af det nye produkt blev baseret på egen og international forskning i blandt andet relationel koordinering og relationel kapacitet. Vi udgav i 2018 bogen Relationel Kapacitet – Sammenhæng i Offentlige Organisationer og understøttede Joint Actions mål om at centrere fremtidens offentlige samarbejde omkring og med borgerne. Relationel Kapacitet et begreb, som Joint Action har skabt og vi definerer det som evnen til at skabe et stærkt og produktivt samarbejde på tværs af faglige og organisatoriske skel og på tværs af formelle hierarkier, når og hvor opgaven kræver det.

 
3

I dag – Markeder og Joint Action Learning

I dag er Joint Action markedsførende i Danmark og Norge på at levere nøgletal på kvaliteten af samarbejdsrelationer, hvor vi længe har oplevet en kraftig vækst. I de seneste år har vi også oplevet en stigende efterspørgsel på vores løsninger fra Sverige, Tyskland og USA.

For at understøtte vores kunder bedst muligt, udviklede vi i 2020 et nyt produkt kaldet Joint Action Learning. Med Learning får vores kunder en række tillægsydelser til analyseplatformen, Analytics, der sikrer fokus, fremdrift, fastholdelse, innovation og strategisk sparring i arbejdet med Relationel Kapacitet.

Om os

Medarbejdere

Nyheder

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsmail vil du være sikker på at modtage vores nyeste cases og artikler. Du vil løbende få informationer om vores konference, Relationel Velfærd. Derudover vil du også få indsigt i vores arbejde. Nyhedsbrevet består af tekster og videoer. I øjeblikket kan du forvente en nyhedsmail per måned.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.